SPOMIENKY NA MINULÉ INKARNÁCIE - AKTIVÁCIA

Prečo by sme si mali spomínať na minulé životy.

1. Aby sme získali hlbší vhľad do našej duše, a tak porozumeli tomu, kým sme teraz.
2. Aby sme k sebe povolali svoje sily, múdrosť a dary a vybudovali si tak sebavedomie, vďaka ktorému budeme môcť uskutočniť svoju životnú duševnú misiu.
3. Aby sme získali pomoc so životnými lekciami a výzvami, ktoré sme si sami vybrali a ktorými si teraz prechádzame. 
4. Aby sme nechali odísť minulé energie, kvôli ktorým stále znovu prežívame určitý vzorec alebo duševný príbeh, ktorý nám bráni žiť tu a teraz.
5. Aby sme získali hlbší vhľad do karmického vzťahu s osobou, miestom alebo systémom, a tak s nimi mohli dobre pracovať a byť tu viac prítomní. 

Keď sa duša inkarnuje, veľmi starostlivo si vyberá svoje fyzické telo, miesto, rodičov a rodinu, ktoré najlepšie zodpovedajú karme, výzvam a duševným misiám ako individuálnym tak aj kolektívnym. Taktiež uzatvárame duševné dohody s druhými, aby sme získali pomoc s osobnými a kolektívnymi duševnými misiami.

Väčšina ľudí si na svoje minulé životy nespomína, no v poslednej dobe sa čoraz viac začíname rozpomínať a aj keď je to fascinujúci proces, je tiež dôležité sa s tým príliš veľmi neidentifikovať a nestratiť sa v "príbehu" minulého života, tak isto ako je dôležité nestratiť sa v "príbehu" svojho terajšieho života. Sú to napríklad spomienky ako "bol som známou osobnosťou", "bola som kráľovnou", "upálili ma na hranici", "táto osoba ma zradila a zranila", "bola som intergalaktickou veľkňazkou" a pod. 

Niekedy je však potrebné spomínať na minulé životy, ale iba v záujme vlastného sebarozvoja a liečenia, nie ako spôsob duchovného unikania od reality. Aktivovať spomienky si môžete viacerými spôsobmi, napríklad aj takto: "Som pripravený/á spomenúť si na všetky životy, ktoré sú pre mňa dôležité a poslúžia najvyššiemu dobru všetkých." Potom si zoberte papier a pero a zapisujte alebo kreslite všetko, čo vám zrazu samé od seba prichádza z vášho vnútra. Potom svoje zápisky preskúmajte a meditujte nad tým, čo ste videli, cítili, počuli či zistili. 

Z knihy Dopisy hvězdným duším od Rebeccy Campbell

Komentáre

Obľúbené príspevky